secretara

Halmadent

16-03-2012 | EXPIRA LA 15-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionare cerinte zilnice de birou, înregistrare si monitorizare comenzi, livrari, contabilitate de baza, raportare interna, comunicare cu clientii si furnizorii din Romania si din strainatate, administrare site-ul de prezentare si alte software-uri de birou, administrare corespondenta şi documentatie interna, etc


CERINTE

- cunostinte sumare de contabilitate;
- posibilitatea de a prezenta recomandari de la ultimele locuri de munca;
- rapiditate in lucru si memorie buna;
- seriozitate, autoverificare si asumarea responsabilitatii;
- loialitate fata de un loc de munca si intelegerea rolului sau in cadrul firmei;
- capacitate rapida de adaptare si de comunicare.

Candidatul trebuie sa fie:
Serios, bine organizat, ordonat, curat, cu putere si dorinta de munca, comunicativ, operare PC, . Este important sa fie o persoana cu o gandire pozitiva si optimista!


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant
- job stabil


DESCRIEREA FIRMEI

Firma este infiintata in 2004 si se ocupa cu vanzarea uniturilor si intrumentelor stomatologice.