Job expirat
Gestionare cerinte zilnice de birou, înregistrare si monitorizare comenzi, livrari, contabilitate de baza, raportare interna, comunicare cu clientii si furnizorii din Romania si din strainatate, administrare site-ul de prezentare si alte software-uri de birou, administrare corespondenta şi documentatie interna, etc
- cunostinte sumare de contabilitate;
- posibilitatea de a prezenta recomandari de la ultimele locuri de munca;
- rapiditate in lucru si memorie buna;
- seriozitate, autoverificare si asumarea responsabilitatii;
- loialitate fata de un loc de munca si intelegerea rolului sau in cadrul firmei;
- capacitate rapida de adaptare si de comunicare.
Candidatul trebuie sa fie:
Serios, bine organizat, ordonat, curat, cu putere si dorinta de munca, comunicativ, operare PC, . Este important sa fie o persoana cu o gandire pozitiva si optimista!
- salariu motivant
- job stabil
Firma este infiintata in 2004 si se ocupa cu vanzarea uniturilor si intrumentelor stomatologice.