Sansa de afirmare in domeniul Relatii cu Clientii si Comunicare

Manpower Romania

06-07-2007 | EXPIRA LA 05-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Gestionarea relatiilor cu clientii si distribuitorii la un standard profesionist si pro-activ
-Procesarea comenzilori si cererilor specifice venite din partea clientilor
-Pregatirea documentatiei necesare pentru livrari
-Oferirea de informatii si solutii pentru clienti vis-a-vis de produsele si conceptele firmei
-Pregatirea statisticilor de vanzari la cerere
-Optimizarea procesului de relatii cu clientii
-Contributie in proiectele si activitatile innterdepartamentale ale firmei
-Promovarea imaginii, produselor si evenimentelor companiei


CERINTE

-Studii superioare (Relatii publice si Comunicare sau Sociologie/Psihologie - constituie avantaj!)
-Limba engleza - nivel avansat (scris, vorbit, citit); o a doua limba straina constituie avantaj
-Capacitate de a lucra pe calculator rapid si eficient (pachetul Office, Outlook, Internet Explorer - sunt obligatorii si la nivel avansat)
-Experienta anterioara in lucru cu bazele de date constituie avantaj!
-Persoana activa, altruista, prezentabila, care comunica usor,temperata, diplomata, calma
-Abilitati de ascultare activa
- Bun management al timpului si al activitatilor (eficientizarea timpului si prioritizarea anumitor proiecte)
-Sa isi doresca sa lucreze intr-o companie multinationala la un inalt standard profesional si calitativ
-Orientare spre client, atentie la detalii


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial avantajos
-Training de formare si de specializare
-Team-building-uri organizate de companie
-Posibilitatea de dezvoltare multilaterala


DESCRIEREA FIRMEI

Manpower is reinventing the employment services industry by helping employers and individuals adopt new approaches to the evolving world of work. Manpower calls this approach Contemporary Working.

Contemporary working is about what’s now and what’s next in the world of work. Manpower offers insight and advice that enable clients and candidates to make the right choices and make the most of what’s happening now and what is coming next in the changing world of work.

Manpower operates in 72 countries through its 4200 offices worldwide, serving more than 400 000 clients.