Reprezentant Vanzari Corporate

Telekom Romania Communications S.A.

22-11-2016 | EXPIRA LA 22-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Coordonator vanzari Conturi Corporate pentru Angajati / Manager Vanzari Conturi SOHO
Pozitia este pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire in functie de performanta


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

•Realizează planul de vânzări si venituri pentru portofoliul de clienti alocat.
•Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala
•Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern)
•Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare.
•Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora.
•Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite şi în termenele comunicate de şeful ierarhic superior.
•Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei.
•Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate
•Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei, si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare
•Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori.
•Răspunde de menţinerea stării tehnice, estetice şi de integritatea tuturor obiectelor din dotare: laptop, telefon etc.
•Răspunde de exploatarea maşinii din dotare în bune condiţii, se informează permanent şi respectă Codul Rutier în vigoare şi Politica de Maşini internă.
•Atribuţiile de serviciu nu sunt limitative, ele putând fi completate ori de câte ori este necesar sau situaţia o impune.
•Pe parcursul desfăşurării activităţii, ţinuta obligatorie este tip business.


CERINTE

•Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie avantaj.
•Experienţa în muncă:
•Experienţă minim 2 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări business sau domeniul IT/telecom constituie avantaj.
•Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Orientare spre rezultate;
•Proactiv;
•Abilităţi de ascultare;
•Adaptabilitate;
•Automotivare;
•Lucru individual şi în echipă;
•Loialitate;
•Creativitate;
•Iniţiativă;
•Tehnici de vânzare;
•Bune abilităţi de comunicare;
•Cunoştinţe de limba engleză;
•Bune cunoştinţe de operare PC.
•Alte cerinţe specifice locului de muncă:
•Disponibilitate de a călători.
•Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.