Reprezentant Vanzari Brasov

Telekom Romania Communications S.A.

16-07-2015 | EXPIRA LA 15-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Planifica si implementeaza activitati de vanzare prepaid si mercantizare pentru clientii din zona de reponsabilitate desemnata respectand regulile si procedurile companiei;
•Reprezinta compania, produsele si politica de vanzari in relatiile cu clientii, cu unicul scop de a atinge targetele de venituri asumate si de a creste cota de piata;
•Stabileste si mentine legatura cu clientii importanti din zona alocata si asigura informarea acestora;
•Prospecteaza piata in zona alocata in vederea identificarii si contactarii potentialilor clienti;
•Asigura acoperirea zonei alocate, respectand planul de vizite stabilit si fiind prezent pe teren minim 70% din timpul de lucru;
•Asigura prezentarea profesionista a tuturor produselor noi, utilizand diferite instrumente si metode–cataloage, pliante etc;
•Analizeaza nevoile clientilor si formuleaza cele mai potrivite oferte; poate asigura suport tehnic si comercial pentru clienti existenti sau cei potentiali;
•Responsabil de negocierea si incheierea contractelor comerciale cu clientii din zona arondata si raspunde de corecta executare si derulare a acestora;
•Se asigura ca toate facturile pe care le emite sunt complete in ceea ce priveste mentiunile obligatorii, ca sunt stampilate si semnate de catre beneficiari, si de a se asigura ca a solicitat si a primit biletele la ordin sau CEC, cu exceptia cazului in care plata se face in numerar, prin ordin de plata sau alta modalitate;
•Lanseaza saptamanal, conform instructiunilor superiorului sau ierarhic, comanda scrisa de produse catre depozitul punctului de lucru in cadrul caruia isi desfasoara activitatea;
•Semnaleaza eventualele nereguli constatate cu ocazia aprovizionarii clientului sau ex-van (gestiunea proprie, din masina alocata), de indata, superiorului sau ierarhic si incheie un proces verbal de constatare pe care il va semna impreuna cu persoana care livreaza marfa.
•Asigura si raspunde pentru integritatea produselor aflate in gestiunea sa; marfa al carei ambalaj este deteriorat pe durata aflarii in gestiunea sa va fi considerata ca lipsind din stoc, cu ocazia inventarelor.
•Tine la zi evidenta documentelor cu regim special care i-au fost repartizate, si prezinta de indata si oricand ii va fi solicitat acest lucru de catre superiorul sau ierarhic;
•Se prezinta la inventarul organizat de companie, ori de cate ori este solicitat in acest sens de catre superiorul sau ierarhic.
•Preda toate documentele intocmite de catre el cu ocazia vizitelor efectuate la clientii, precum si dovezile de depunere in banca a banilor incasati, persoanei responsabile cu preluarea si verificarea acestora;
•Raspunde de livrarea fizica a marfurilor comandate de clienti, de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc. In cazul in care clientii opteaza pentru achitarea contravalorii produselor achizitionate prin emiterea de Bilete la Ordin sau file CEC, are obligatia de a se asigura ca acestea au fost completate corect, si de a le transmite imediat persoanei insarcinate cu depunerea lor in banca in vederea incasarii;
•Depune banii incasati din vanzarea marfurilor companiei in conturile firmei in ziua incasarii sau maxim a doua zi dupa incasare. Predarea banilor se poate face si la sediul punctului de lucru in care isi desfasoara activitatea, persoanei responsabile;
•Prezinta zilnic, la timp, superiorului sau ierarhic raportul de vanzari pentru ziua anterioara si raportul de incasari precum si prognozele solicitate.


CERINTE

Studii:
•Minim studii medii.

Cunostinte si Experienţa în muncă:
•Minim 6 luni – 1 an experienta intr-o pozitie similara;
•Permis de conducere categoria: B (valid, fara cazier).

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Initiativă;
•Orientare catre client (esential);
•Orientare către rezultate (esential);
•Flexibilitate;
•Solutionarea problemelor;
•Munca in echipa (esential);
•Impact si influenta (esential).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.