Job expirat
• Realizează planul de vânzări pentru zona alocată.
• Oferă asistenţă şi asigură consultanţă clienţilor, atât înainte cât şi după vânzare.
• Prezintă şi promovează produsele şi serviciile ROMTELECOM.
• Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii, care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora.
• Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru creşterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei.
• Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire.
• Crează şi menţine o imagine favorabilă companiei în faţa clienţilor.
• Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori.
• Informează şefii ierarhici superiori despre orice problema aparută.
• Studii superioare finalizate în domeniul economic, financiar sau tehnic (electromecanică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică).
• Experienţă minim 2 ani în domeniul comercial-vânzări sau peste 3 ani în domeniul IT/telecom (vânzări).
• Bune cunoştinţe de limba engleză si maghiara.
• Bune cunoştinţe de operare PC.
• Excelente abilităţi de comunicare.
• Proactivitate, bune abilităţi de negociere şi relaţionare.
• Disponibilitate de lucru peste program.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Se vor discuta la interviu.
Partener ROMTELECOM S.A.