RECEPTIONIST

SC GEVIUS SRL

15-10-2009 | EXPIRA LA 21-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI :

Responsabilitati / sarcini:
1. Asigura comunicarea cu Parcul, referitor la :
- Comitetul (echipele) de primire
- Receptie apeluri telefonice
- Receptie mesaje postale (post-box)
- Receptie mesaje fax si electronice.
- Inchiderea circuitului informational : respectarea circuitului documentelor in / dinspre Parc.

2Receptionistul :
- asigura interfata intre PITT si clientii / furnizorii acestuia.
- este capabil sa interactioneze imediat cu prestatorii de servicii si monitorizeaza procesele p?na la rezolvarea acestora.
- este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a vizitatorilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta.

3. Este deschis, eficient si obiectiv ?n a receptiona mesajele venite din exterior, aceasta
?nsemn?nd:
- ?nregistrarea ?n liste cronologice si arhivarea originalelor
- rapoarte de comunicare (sumar de apeluri primite si de discutii la infodesk)
- redirectionarea mesajelor catre managerii responsabili
- rezolvarea problemelor administrative si a celor de informare, la momentul petrecerii lor.


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

•Prezentare personala impecabila, amabil, descurcaret, practic si eficient.
•Receptiv, fire deschis?, meticulos si flexibil.
•Talent ?n a asculta si a actiona simultan
•Seriozitate, responsabilitate si atentie pentru detalii
•Talent ?n comunicarea verbala si scrisa
•Personalitate ?i integritate
•Capacitate de organizare si prioritizare
•Capacitate de redactare in scris a rapoartelor
•Sa dea dovada de onestitate si confidentialitate fata de colegi si colaboratori
•Dorinta de realizare profesionala


BENEFICII OFERITE

BONURI DE MASA


DESCRIEREA FIRMEI

CASINO