Operator Telesales - Compartiment SME Call Center (OT-SME)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul.
• Urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul.
• Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor Romtelecom către clienţi, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
• Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile Romtelecom. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom.
• Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
• Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
• Monitorizeaza stadiul implementarii cererilor înregistrate.
• Manifestă o atitudine proactivă în relaţia cu clientul, oferindu-i toate informaţiile necesare.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• 6 – 12 luni experienţă în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii.
• Abilităţi de vânzare şi negociere.
• Abilităţi de comunicare.
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom.
• Atitudine proactivă.
• Cunoştinţe software.
Postul este pe perioadă determinată.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...