Operator telesales

ROMTELECOM

18-10-2013 | EXPIRA LA 17-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori. Urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare.
•Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor Romtelecom către clienţi, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
•Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile Romtelecom. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom.
•Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
•Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile.
•Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
•Aplică şi respectă valorile Romtelecom.
•Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor. Cunoaşte serviciile şi produsele ROMTELECOM.

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Postul este pe perioadă determinată.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

•Studii medii/superioare
•Experienta de 6 – 12 luni în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii
•Alte abilitati:◦Abilităţi de vânzare şi negociere;
◦Abilităţi de comunicare;
◦Abilităţi de ascultare;
◦Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
◦Stabilitate emoţională;
◦Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
◦Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
◦Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
◦Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom;
◦Cunoştinţe software.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...