Job expirat
Scopul principal al postului este executarea in sistemul informatizat al companiei a operatiunilor legate de facturare, introducere furnizori, clienti, produse, preturi in conformitate cu procedurile impuse de companie.
- Organizarea si tine evidenta clara a fluxului de documente;
- Inregistrarea de facturi in baza de date;
- Gestionarea activitatilor administrative.
- Intocmire documente la incasari si plati
- Deconturi
- Operare registru de casa
- Facturare
- Diverse activitati specifice
- Studii medii( minim 12 clase)
- Experienta in domeniu pe un post similar ( minim 1 an )
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunostinte de utilizare PC, experienta de lucru intr-un program de gestiune logistica
- Disponibilitate pentru lucru in echipa si in conditii de stres,
- Maturitate in gandire, consecventa , corectitudine.
- Viteza de operare PC,
- Posibilitati de promovare;
- Mediu de lucru placut
- Pachet salarial motivant
Distribuitor Regional de Bauturi si Food