OPERATOR COMERCIAL- Limba Italiana

OPEN MIND SRL

27-03-2017 | EXPIRA LA 26-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam Operatori Telesales (Tele-marketing) pentru clientul nostru, Telecom Italia, o companie recunoscuta ca fiind un angajator stabil si o organizatie de succes. Operatorul comercial contacteaza telefonic eficient clientii actuali din zona arondata si promoveaza oferta si serviciile companiei in relatia cu clientii activi, urmarind incheierea contractelor in vederea atingerii obiectivelor de vanzari sau contacteaza telefonic clienti potentiali in vederea stabilirii unor intalniri de afaceri avand ca finalitate in mod normal incheierea unui contract.
In sediul de la Brasov avem si proiecte Inbound de asistenta tehnica software si hardware in domeniul IT- Information Technology.


CERINTE

• Cunoasterea limbii italiene nivel avansat .
• Abilitati de comunicare si persuasiune, seriozitate, initiativa.
• Dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare.
• Atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii.
• Empatie si atitudine pro-activa fata de client.
• Cunostinte foarte bune de operare PC.
• Experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.


BENEFICII OFERITE

• Salariu motivant cu posibilitatea de crestere în functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante.
• Concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc.
• Mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite.
• Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.
• Posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate.
• Conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta.
• Posibilitatea de integrare într-o echipa tanara, profesionista, motivata.
• Team buildinguri anuale si evenimente private.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite.

Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce privește resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarkentig, Customar Care și BPO, Open Mind devine lider ca și Call Center în limba italiană pe piața din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nașterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă două sedii să își pună bazele în orașele Botoșani și Brașov, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind mărește de zece ori numărul de angajați, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.

Punctele noastre forte:

•Experiența demonstrată în start-up și gestionare centrelor de apel în străinătate
•Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituțional, contractual)
•Eficiență și eficacitate în gestionare
•Tehnologie și securitate

Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business sau cel privat si confirmarea lor, compilarea si refacerea bazelor de date.
Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii.

Munca în Call center înseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii interumane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul in care se desfasoara o convorbire telefonica, toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte.
.