Operator call center

Express Online

23-10-2008 | EXPIRA LA 29-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluare apeluri si oferire suport clienti
- initierea de apeluri pentru activitati de telesales, telemarketing si sondaje, conform politicilor companiei
- contactarea potentialilor clienti
- negocierea si incheierea de contracte
- crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti si a bazei de date in privinta acestora,
- derularea activitatii conform politicii companiei,
- utilizarea la maximum a oportunitatilor existente
- monitorizarea concurentei


CERINTE

- excelente abilitati de comunicare negociere, spirit persuasiv
- educatie comerciala completa reprezinta un avantaj
- cunostinte solide de PC (Word, Excel, PowerPoint)
- obligatoriu cunoasterea buna (scris si vorbit) a uneia din urmatoarele limbi: engleza, germana, franceza, italiana, maghiara
- orientare spre client
- putere de convingere, tenacitate
- capacitate de a se integra rapid in echipa
- seriozitate si dorinta de afirmare
- persoana dinamica si optimista


BENEFICII OFERITE

- salariu competitiv corelat cu performantele personale
- mediu de lucru profesional
- bonus pentru indeplinirea targetului sau rezultate deosebite
- training si suport continuu
- sanse reale de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

Express Online este un call center modern deschis in Brasov din anul 2007 si face parte dintr-un grup de companii foarte puternic, din Estonia (Ekspress Grupp), listat la bursa.