Office Assistant

DIMA CONSULTING GROUP

28-08-2007 | EXPIRA LA 27-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- relatii cu clientii - preluarea cererilor de oferta (direct si indirect), analiza cererilor, intocmirea ofertei - pret si timp estimat,
- informarea potentialilor clienti cu privire la serviciile oferite de firma,
- pastrarea legaturii cu clientii si informarea lor cu privire la stadiul lucrarii,
- incasarea sumelor aferente din Contracte,
- alte activitati de "marketing / promovare" s.a.


CERINTE

- experienta pe o pozitie similara min 1 an - relatii cu clientii,
- studii superioare constituie avantaj,
- cunoastinte foarte bune de limba engleza si / sau germana - conditie fara de care nu se poate,
- cunostinte foarte bune de operare PC - pachetul Office nivel superior,
- foarte bune abilitati de comunicare si convingere,
- cautam o persoana proactiva, entuziasta.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promtitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.