Manager CRM si fidelizare clienti la Hotel nou in Brasov

Confidential

19-11-2011 | EXPIRA LA 19-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
La Hotel nou de 3 stele din centrul Brasovului se cauta Manager relatii cu clientii , cu urmatoarele atributii:
- Elaboreaza instrumente si modalitati de prezentare si monitorizare a imaginii hotelului in fata turistilor si a clientilor potentiali
- Creaza si implementeaza actiuni periodice pentru fidelizare clienti
- Se ocupă de relaţiile frontale cu clienţii (persoane juridice și fizice) hotelului si solutioneaza problemele prezentate spre satisfactia lor
- Crează şi expediază periodic newsletter clientilor fideli
- Adauga si diversifica instrumentele pentru fidelizarea clientilor


CERINTE

Cerinte:
- Experienţă în marketing si/sau relatii cu clientii (manager) - Capabil să obţină rezultate, - Creativ, Inteligent, Diplomat, Reprezentativ, Sarguincios si disciplinat - Bun analist şi lucrător în echipă, - Imaginatie, spontaneitate; - Abilitati de comunicare, planificare , organizare; - Spirit de echipa, de initiativa, de observatie, atentie la detalii; - Limbi straine: engleza si/sau alta; - Operare PC: MS Office, preferabil si sistem CRM. - Preferabil masina proprie


BENEFICII OFERITE

In functie de rezultate