Maghiara - Brasov

Computer Generated Solutions ROMANIA

02-10-2010 | EXPIRA LA 08-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Se ofera suport pentru clientii unui renumit provider de internet
- Angajatul preia comenzile şi cerinţele clientului, rezolvă problemele şi plângerile apărute, deasemenea răspunde la întrebările clienţilor telefonic.
- Trebuie să asigure un flux de lucru continuu în cadrul Contact Centerului, prin cunoştinţele avute în sistemele aplicate,
- Este răspunzător pentru preluarea apelurilor atunci când Shift Managerul este în afara programului, respectiv pentru escalarea problemelor
- Satisfacerea cerinţelor venite din partea clientului, după principii bine definite, în special pentru atingerea unui nivel înalt de satisfacţie şi loialitate din partea clientului
- Identificarea eficientă şi exactă a problemei reclamată de client, şi rezolvarea problemei ori prin telefon, ori prin implicarea departamentului corespunzător
- Problemele reclamate de client trebuie rezolvate eficient, în aşa fel ca şi clientul să fie de acord, dar să şi corespundă normelor impuse de firmă


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

- Cunostinte de limba maghiara la un nivel avansat atat scris cat si vorbit
- Cunoştinţe de bază ale calculatorului ,cum ar fi word, baze de date, email, aplicaţii pe internet, precum şi abilitatea de a tasta, şi de a introduce informaţii într-o baza de date
- Mod de gândire orientat spre client
- Abilitate dezvoltată de a rezolva problema ( abordare logică, analitică)
- Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă, ( argumentare concisă şi logică, abilitate de a observa pasiv şi eficient)
- Deschis la provocările profesionale
- Cunoştinţe aprofundate despre produse şi servicii
- Flexibilitate
- De încredere în ceea ce constă conformarea cu termenele şi normele, pentru executarea propriei arii de răspundere
- Disponibilitate de lucru in ture
- Spirit de echipă


BENEFICII OFERITE

-Se ofera TRAINING din partea companiei - regim full time

- Salariu fix foarte motivant

- Oportunitati de promovare

- Mediu de lucru tanar si profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro