Maghiara - Brasov

Computer Generated Solutions ROMANIA

19-02-2010 | EXPIRA LA 25-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Se ofera suport pentru clientii unui renumit provider de internet
- Angajatul preia comenzile ai cerintele clientului, rezolva problemele si plangerile aparute, deasemenea raspunde la intrebarile clientilor telefonic.
- Trebuie sa asigure un flux de lucru continuu in cadrul Contact Centerului, prin cunostintele avute in sistemele aplicate,
- Este raspunzator pentru preluarea apelurilor atunci cand Shift Managerul este in afara programului, respectiv pentru escalarea problemelor
- Satisfacerea cerintelor venite din partea clientului, dupa principii bine definite, in special pentru atingerea unui nivel inalt de satisfactie si loialitate din partea clientului
- Identificarea eficienta si exacta a problemei reclamata de client, si rezolvarea problemei ori prin telefon, ori prin implicarea departamentului corespunzator
- Problemele reclamate de client trebuie rezolvate eficient, in asa fel ca si clientul sa fie de accord, dar sa si corespunda normelor impuse de firma


CERINTE

- Cunostinte de limba maghiara la un nivel avansat atat scris cat si vorbit
- Cunostinte de baza ale calculatorului ,cum ar fi word, baze de date, email, aplicatii pe internet, precum si abilitatea de a tasta, si de a introduce informatii intr-o baza de date
- Mod de gandire orientat spre client
- Abilitate dezvoltata de a rezolva problema ( abordare logica, analitica)
- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa, ( argumentare concisa si logica, abilitate de a observa pasiv si eficient)
- Deschis la provocarile profesionale
- Cunostinte aprofundate despre produse si servicii
- Flexibilitate
- De incredere in ceea ce consta conformarea cu termenele si normele, pentru executarea propriei arii de raspundere
- Spirit de echipa


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro