Customer Support Consultant

ROMARG | The Hosting Provider

10-02-2011 | EXPIRA LA 16-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

ROMARG este principalul furnizor de servicii de inregistrare domenii si gazduire siteuri web din Romania. 10 ani de activitate inseamna pentru ROMARG: peste 114.000 domenii inregistrate pentru clienti din Romania si Europa; peste 31.800 domenii gazduite pe servere proprii; peste 760 reselleri domenii si 300 reselleri gazduire. Credem ca o prezenta web de succes trebuie sa poata fi creata foarte usor. Din acest motiv continuam sa inovam, ne imbunatatim serviciile, investim in echipamente performante si punem la dispozitie suport calificat.
Suntem o echipa profesionista, cu experienta si entuziasm, cunostinte si abilitati. Cautam colegi la fel de pasionati ca si noi, dornici sa se dezvolte si care isi doresc o cariera in industria web hostingului alaturi de ROMARG.

Obiectivul nostru:
Sa formam cea mai puternica echipa de Customer Support care activeaza pe piata serviciilor de hosting din Romania.

Responsabilitati:
- lucreaza profesionist adoptand o atitudine pozitiva si orientata spre client;
- cunoaste foarte bine serviciile oferite de ROMARG;
- ofera consultanta cu privire la serviciile oferite de ROMARG (detalii oferte, explicarea sistemului de comanda, modalitati de plata, etc);
- asigura asistenta clientilor prin telefon, live chat; tichete;
- acorda suport tehnic de baza si rezolva solicitarile venite din partea clientilor referitor la: inregistrare, administrare si transfer domenii, administrare conturi gazduire, utilizare arie client, modificare/prelungire pachete de gazduire, setari si administrare email; optiuni, aplicatii si software (utilizare FTP, encriptare SSL, administrare cPanel, DNS, cronjob, ip-uri dedicate, web site builder, etc); securitate (Backup Date, software antivirus & antispam, firewall), Live Move, API, etc.
- respecta standardele si indicatorii de calitate stabiliti (SLA, timpi de raspuns, etc);
- contribuie la crearea si imbunatatirea procedurilor de lucru pentru departamentul din care face parte;
- colaboreaza cu celelate departamente in vederea optimizarii activitatii.


CERINTE

Candidatul ideal:
- student (an terminal) sau absolvent de facultate cu profil informatic/tehnic/real;
- prezinta avantaj experienta anterioara intr-o pozitie de customer support (front si/sau back office);
- cunostinte de limba engleza la un nivel avansat (scris, citit, vorbit);
- cunostinte avansate de utilizare si operare PC, Internet, email;
- cunostinte avansate TCP/IP, instalare si configurare Windows 2000, XP, Vista;
- prezinta avantaj cunostinte CentOS, Ubuntu;
- cunostinte inregistrare domenii, gazduire si administrare web;
- prezinta avantaj cunostinte utilizare cPanel/WHM;
- gandire analitica si laterala, atentie concentrata si distributiva;
- comunicare eficienta (oral/scris), vocabular bogat, cursivitate si coerenta in exprimare;
- punctual, responsabil, atitudine si comportament pro activ orientat spre obtinere de rezultate;
- rezistent la stres si capabil sa respecte termene limita;
- flexibil, dispus sa lucreze la un program in schimburi (inclusiv noaptea, in week-enduri si in zile de sarbatori legale).


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv (salariu fix + tichete de masa, masa de pranz, camera de relaxare (cu jocuri), sporuri, beneficii in functie de performante);
- posibilitatea de a avea acces la cele mai noi tehnologii;
- posibilitatea construirii unei cariere in industria web hosting;
- sansa de a lucra intr-un mediu tanar, activ si competitiv.

Va rugam sa trimiteti documentele de candidatura (CV si Scrisoare de Motivatie) pe email la adresa hr@romarg.ro (subject: Customer Support Consultant) sau pe fax la numarul +40-372.873.030. Va multumim.


DESCRIEREA FIRMEI

ROMARG este principalul furnizor de servicii de inregistrare domenii si gazduire siteuri web din Romania. Infiintata in 1994, ROMARG este incepand cu anul 2001 furnizor de servicii online. Operam pe o retea proprie de servere si avem parteneriate strategice cu autoritati internationale si nationale, astfel: 2002 - autoritatea nationala de reglementare a domeniilor din zona .ro (ROTLD), 2004 - GTS Telecom; 2006 - partener autorizat ICANN (Tucows a patra firma la nivel mondial), 2007 - autoritatea europeana de reglementare a domeniilor din zona .eu (EURid).