Job expirat
• Intocmirea tuturor documentelor specifice angajarii ;
• Gestionarea relatiei cu furnizorii ;
• Gestionarea activitatilor administrative ale companiei ;
• Mentinerea relatiei cu furnizorii ;
• Intocmirea contractelor individuale de muncă , a actelor aditionale la CIM sau a deciziilor de incetare a CIM;
• Intocmirea dosarelor de pensionare conform legislaţiei în vigoare pentru angajaţii societăţii care solicită acestea;
• Eliberarea de adeverinţe solicitate de salariaţi pentru medicul de familie, banci sau alte institutii;
• Arhivarea dosarelor de personal ;
• Prelevarea zilnica a foilor electronice de prezenta ale angajatilor
• Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
• Italiana- nivel avansat
• Aptitudine generala de învăţare;
• Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
• Atenţie concentrată şi distributivă;
• Capacitate de organizare si planificare
• Atitudine proactiva, spirit de echipa,
• Cunostinte de legislatia muncii ,
• ATESTAT INSPECTOR RESURSE UMANE,
• Operare PC- Microsoft Office (word, excell), Internet;
• Experienta intr-o unitate de productie
• Pachet salarial foarte atractiv
• Mediu de lucru dinamic
• Dezvoltare intr-o companie multinationala
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.