Inginer Vanzari

DIMA CONSULTING GROUP

27-02-2013 | EXPIRA LA 29-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• coordonarea activitatii de vanzari pe zona alocata, pentru realizarea obiectivelor privind dezvoltarea continua a afacerii, la standardele de calitate ale societatii;
• negocierea si urmarirea derularii contractelor;
• monitorizarea pietei si a concurentei;
• se preocupa de/si raspunde de incasarea integrala a debitelor conform contractului privind mijloace de incasare acceptate de societate



- Indeplinirea sarcinilor comerciale - prospectare, contactare, negociere.
- Indeplinirea atributiilor de marketing industrial;
- Sustinerea de prezentari tehnice;
- Permanenta consultanta acordata clientului.


CERINTE

• cunostinte PC (Excel)
• experienta in vanzari - minim 2 ani;
• foarte bune abilitati de comunicare;
• capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale;
• capacitate de structurare a prioritatilor;
• spirit organizat, perseverent;
• capacitate de munca in echipa;
• bune abilitati de relationare interpersonala.


Experienta vanzari produse geosintetice!
- Experienta in vanzari tehnice, vanzari cu caracteristici tehnice relevante sau experienta in productie;
- Cunostinte marketing industrial - constituie avantaj;
- Studii superioare tehnice,constituie avantaj;
- Cunostinte limba engleza;
- Foarte bune abilitati de comunicare, capacitate de sustinere prezentari tehnice;
- Foarte bune capacitati organizatorice, de analiza si sinteza;
- Persoana proactiva;
- Permis categoria B.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist;
Pachet motivational corelat cu performanta;


Clientul nostru este o importanta companie - producator si furnizor - a unei largi game de produse pentru infrastructura.

(structuri flexibile din otel ondulat, poduri modulare, teava corugata elicoidala , geosaltele, geocompozite, geocelule, geoplase, geogrile, geotextile, parapeti)


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.