Inginer proces calitate - Responsabil Managementul Reclamaţiilor

HUMANGEST GROUP

13-01-2012 | EXPIRA LA 12-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Responsabil cu managementul reclamaţiilor de la client.
- Asigură permanent calitatea produsului şi a procesului conform specificaţiilor stabilite şi răspunde de primirea reclamaţiilor de la clienţi.
- Gestionează reclamaţiile primite de la clienţi/omologi ai acestora, le prelucrează în sistem şi transmite informaţiile către persoanele implicate direct, din cadrul companiei.
- Organizează şi coordonează sedinţele pentru prelucrarea reclamaţiilor.
- Analizează cauzele reclamaţiilor şi întocmeşte măsuri prin intermediul formularelor standard.
- Promovează conştientizarea cerinţelor clienţilor şi a percepţiei de calitate în domeniul verificării însoţitoare a seriei către responsabilii de proces şi monitorizează aplicarea măsurilor de corectare în procesul de producţie.
- Participă la auditurile efectuate de clienţi, auditurile de sistem interne şi externe.


CERINTE

Cautam pentru unul din clientii nostri, companie germană de proiectare şi producţie in industria auto - Inginer proces calitate - Responsabil Managementul Reclamaţiilor.


- Studii superioare tehnice.
- Cunoştinţe specifice de Managementul reclamaţiilor.
- Cunoştinţe referitoare la instrumentele calităţii (Ishikawa, 5 De Ce, Brainstorming, raportul 8D), Statistic Process Control, FMEA (analiza influenţei şi probabilităţii de apariţie a unei greşeli).
- Cunoştinţe de produs şi de proces.
- Certificat de auditor intern/extern, reprezintă un avantaj.
- Limba germană nivel avansat, limba engleză la nivel mediu /avansat.
- Cunoştinţe foarte bune de Microsoft Office.
- Capacitate de impunere, bune abilităţi de comunicare, de organizare a timpului şi gestionare a conflictelor.


BENEFICII OFERITE

- Tehnică de vârf în domeniu.
- Condiţii de lucru deosebite.
- Salariu competitiv.
- Tichete de masă.
- Transport gratuit.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.