General Manager - limba Germana

HUMANGEST GROUP SRL

11-07-2011 | EXPIRA LA 10-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Planificarea si organizarea operatiilor si activitatilor din organizatie si in fluxul de productie.
Stabileste obiectivele de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata de grupul din Germania.
Stabileste anual, impreuna cu Directorii departamentelor din subordine (productie, logistica, economic), obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 si 36 de luni.
Comunica obiectivele stabilite de concernul german si urmareste ca acestea sa fie comunicate intregului personal.
Monitorizeaza trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor.
Stabileste obiective personale si pentru top-management in stricta concordanta cu obiectivele firmei.
Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare si analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social.
Reprezinta firma in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organisme/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor firmei.
Participa la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii guvernamentale din tara si din strainatate.
Decide asupra noilor directii de dezvoltare, stabileste planurile de vanzari si profit si aproba bugetele si corectiile necesare.
Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru personalul din subordine.


CERINTE

Cautam pentru unul din clientii nostri, companie multinationala germana - Genaral Manager - limba Germana pentru orasul Brasov.


Cerinte:

Studii superioare si eventual postuniversitare finalizate.
Experienta in specialitate si pe un astfel de post minim 3 ani (preferabil din cadrul unei corporatii producatoare).
Cunostinte si abilitati avansate de utilizare a limbii GERMANE, scris, vorbit si citit.
Cunostinte privind procesul de vanzare, tehnici de negociere cu exemplificari concrete provenite din experienta cumulata.
Cunostinte foarte bune de management.
Cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc, dovedita prin relatiile de business desfasurate pana in prezent.
Cunostinte minime de contabilitate primara si a legislatiei in domeniu.
Aptitudine generala de invatare, de comunicare, bun conducator, abilitati de leadership.
Inteligenta de nivel superior, spirit organizatoric, echilibru emotional.
Capacitate de a evalua si a lua decizii.
Capacitate de a lucra cu oamenii.
Rezistenta mare la stres.
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare.
Abilitati reflectate de personalitatea proprie: gandire strategica, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea si dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea si controlul oamenilor, ambitie, incredere in sine, activism, energie, fluenta verbala.


DESCRIEREA FIRMEI

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.