Financial Controller in Brasov

Lugera & Makler

12-02-2008 | EXPIRA LA 13-03-2008

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Intocmirea si analizarea situatiilor comparative cu privire la costuri;
Realizarea partii de controlling al materialelor: stocuri, materiale utilizate, rebuturi, etc;
Intomirea situatiilor comparative pe centre de cost in urma consultarii cu managerii de departament si cu persoanele responsabile pentru fiecare centru de cost;
Structurarea si urmarirea masurilor sau posibilitatilor de imbunatatire pe fiecare centru de cost;
Analizarea indicilor de performanta;
Actualizarea structurii elementelor de cost si a centrelor de cost in SAP;
Intocmirea forecast-urilor in functie de capacitati, costuri si investitii;
Realizarea controlului investitiilor si al achizitiilor din cadrul fabricii;
Preluarea responsabilitatilor de bugetare in ceea ce priveste investitiile, achizitiile, planificarea centrelor de cost si a capacitatilor;
Realizarea, in colaborare cu managerii de departamente implicate, planurilor de afaceri pentru noi game de produse, oferind suport managerilor de proiect;
Verificarea corectitudinii modului de atribuire a utilajelor pe centre de cost si estimarea inventarului;
Realizarea diferitelor analize financiare cu privire la: investitii, make-or-buy, proiecte, transferuri, modificari procese;
Efectuarea de raportari periodice catre management si colaborarea cu acesta in coordonarea temelor de proiect.


CERINTE

Clientul nostru este o companie multinationala de origine germana, lider in domeniul productiei de decoratiuni pentru masini de lux. Impreuna cautam:


Financial Controller in Brasov

Cerinte:

Studii superioare in domeniul economic;
Experienta minim 2 ani in controlling intr-o companie de productie;
Cunostinte legate de procesele de productie si logistica;
Cunostinte operare SAP;
Experienta in coordonarea unei echipe;
Abilitati de organizare, coordonare si planificare;
Gandire analitica si rigurozitate;
Persoana increzatoare in propriile forte si orientate spre solutii si rezultate;
Cunostinte avansate de limba engleza si/sau germana.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica, intr-un mediu profesionist;
Acces la training si cursuri de formare profesionala;
Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

...Lugera & Makler, can I help you?

...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!...

This is in a nutshell the Lugera & Makler team in Romania. Like our colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

You will find with Lugera & Makler the most wonderful HR company, long-term commitment, full-time dedication on the job, as well as the most extraordinary parties ever.

Whenever in need of a genuine & devoted long-term partner and friend, call us! ...You will sense the eagerness in our approach to be flexible, highly innovative, sharp, non-traditional, supportive and pro- active...! You will feel we are here for you...!

...Thank you for calling Lugera & Makler! ... and paramount important: THANK YOU FOR BEING THERE WITH US!

Address: 26-28 Stirbei Voda street , Union International Business Center II, 1 floor, Bucharest;
mailto: office@lugera.ro;
Phone: +40 (0)21 3187120, 0800 410 510, 0800 801 001,
Or in Brasov, Ploiesti, Timisoara, Arad, Iasi and Cluj - office@lugera.ro.

In urma furnizarii datelor cu caracter personal, conform legii 677/2001 beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale.
Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor si sa solicitati stergerea acestora.
Prin inregistrarea acestui curriculum vitae sunteti de acord ca Lugera&Makler sa prelucreze datele cu caracter personal declarate.