Customer support

Alumni SRL

04-03-2013 | EXPIRA LA 06-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura instalarea si mentenanta pentru solutii software de uz industrial destinate prelucrarii sticlei plane: optimizari de suprafete, gestiune de clienti/furnizori, materiale/comenzi, generare de fisiere de comanda PLC
- asigura asistenta tehnica clienti
- inregistreaza si raspunde solicitarilor primite telefonic/e-mail referitoare la erori
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- reformuleaza si redirectioneaza cererile clientilor catre departamentele avizate
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitarile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza (nivel avansat)
- abilitați de utilizare a Windows XP/Vista/7
- configurare baze de date
- cunoștințe de rețelistica
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- o alta limba străina constituie un avantaj
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii
- carnet de conducere cat. B


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie