Customer support

FRONTALIA S.R.L.

15-03-2009 | EXPIRA LA 06-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza - nivel avansat
- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. FRONTALIA S.R.L. lanseaza pe piata din Romania produse exclusiviste pentru cei care cauta alternative sofisticate, rafinament si confort.
Strategia societatii se bazeaza pe produse de inalta calitate, linii moderne conform cu propunerile designerilor international recunoscuti.
Dorinta noastra este sa va acompaniem pe drumul catre realizarea celor mai ambitioase obiective in materie de design interior.