Customer Service Representative - companie multinationala

DIMA CONSULTING GROUP

04-07-2011 | EXPIRA LA 03-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestioneaza relatia cu clientii din portofoliul alocat;
- urmareste desfasurarea relatiilor cu clientii, din momentul lansarii comenzii in productie, pana in momentul livrarii catre client;
- mentine legatura cu biroul central din Germania;
- operareaza modificarile in sistemul SAP;


CERINTE

- cunostinte avansate de limba germana;
- foarte bune cunostinte de operare PC - pachetul Office - Word, Excel;
- avantaj - experienta operare in sistemul SAP;
- foarte bune abilitati de comunicare;
- minim studii medii.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.