Customer Service Representative

DIMA CONSULTING GROUP

29-05-2009 | EXPIRA LA 12-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestioneaza relatia cu clientii din portofoliul alocat;
- urmareste desfasurarea relatiilor cu clientii din momentul lansarii in productie, pana in momentul livrarii comenzii;
- opereaza modificarile si inregistrarile in sistemul SAP;
- mentine legatura cu colegii din biroul central din Germania.


CERINTE

- cunostinte avansate de limba germana si engleza;
- foarte bune cunostinte operare PC - pachetul Office - Word, Excel;
- avantaj: experienta operare in sistemul SAP;
- minim studii medii;
- foarte bune abilitati de comunicare si interrelationare.


BENEFICII OFERITE

- pachet motivational atractiv;
- mediu dinamic si profesionist;
- oportunitati de dezvoltare.


DESCRIEREA FIRMEI

Dima Consulting Group este o firma specializata in activitati de:
selectie si recrutare personal
evaluare si interventie organizationala
traininguri
cursuri de calificare si specializare
elaborare si implementare sisteme de management al performantelor
evaluarea angajatilor

Aparuta pe piata in 1996, Dima Consulting Group a crescut de la an la an, astfel incat, in prezent este lider regional in domeniul Consultantei in Resurse Umane.

Printre colaboratorii DCG enumeram: Delcar, Micomis, Krontour, Nova Pan, Kronmat, Metabras, Dietal Roumanie, Antrax Distribution Group, Maximo, Oneves, Wella Romania, Swisspor Ploiesti, Romdil Baia Mare, Subrina Professional Iasi, s.a.

Clientul nostru este o companie multinationala importanta, cu activitate de productie la nivel mondial.