CUSTOMER SERVICE

Confidential

26-09-2008 | EXPIRA LA 02-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raspunde telefonic si prin e-mail la toate solicitarile si intrebarile clientilor
Mentine relatia cu clientii si ii consiliaza pentru buna utilizare a produselor
Ofera telefonic detalii tehnice si instructiuni de utilizare, studiaza instructiunile tehnice
Intervine pentru solutionarea problemelor si nemultumirilor clientilor
Asigura logistica pentru vanzarile online si service
Reactualizeaza datele pe site si in baza de date.


CERINTE

Studii medii sau superioare , de preferinta de orientare tehnica (electrotehnica, electronica, IT)
Bune abilitati de comunicare (atat orala cat si in scris)
Interes pentru tehnica , IT, softuri de navigare, multimedia
Cunostinte limba engleza constituie avantaj
Cunostinte foarte bune utilizare PC (pachetul office, Corel Draw avantaj)


BENEFICII OFERITE

nteractiune cu tehnologie de ultima generatie, posibilitate de dezvoltare personala si profesionala, posibilitati de promovare, pachet salarial atractiv