Customer Quality Support

Autoliv Romania SA

07-01-2008 | EXPIRA LA 06-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Reprezinta Autoliv Romania in fata clientului privind problemele de calitate ale produselor
noastre;
- Dezvolta relatia cu clientii;
- Coordoneaza activitatile de returnare produse defecte de la client;
- Coordoneaza activitatile de sortarea la client sau rework;
- Este suport pentru echipa de aprobare proces/produs;
- Transmite dosarul PPAP la Client;
- Este responsabil cu informarea managementului si a echipei Quality Alert despre reclamatiile
clientilor;
- Este responsabil cu solutionarea reclamatiilor de la clienti si transmiterea raportului 8D.


CERINTE

- Intre 1 si 3 ani pe un post in domeniul calitatii;
- Studii tehnice superioare;
- Limba engleza nivel avansat;
- Cunoasterea limbii franceze prezinta un avantaj;
- Cunostinte PC nivel avansat;
- Open-minded;
- Abilitati de comunicare/ negociere.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Autoliv este lider mondial in sisteme de siguranta auto, avand cea mai mare gama de produse de siguranta din industria automotive.
Ii avem ca si clienti pe toti marii producatori de automobile : Mercedes, BMW, Ford, Jaguar, Skoda, Audi, Volkswagen, Dacia, si multi altii. Lor le oferim serviciile noastre prin intermediul celor 80 de fabrici raspandite in 30 de tari, le testam masinile si produsele in cele 20 de centre de testare din toata lumea, cu ajutorul celor 40.000 de oameni, angajati ai Grupului Autoliv din intreaga lume.

Pentru noi nu conteaza numai sa oferim produsul potrivit, pentru ca nu putem prevedea cand se poate intampla un accident, viata fiind prea pretioasa pentru a nu o aprecia la adevarata ei valoare. De aceea noi, angajatii Autoliv, avem pasiunea de a salva vieti!