Manager Financiar - Rupea, Brasov

Talent Stream

19-10-2012 | EXPIRA LA 18-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul postului:
Elaborarea si implementarea politicilor economice si financiare, in scopul eficientizarii economice a companiei, in conditiile respectarii legislatiei in vigoare.


Responsabilitati:
• Asigura buna gestionare a patrimoniului societatii. Elaboreaza si implementeaza sistemul general de evidenta a gestiunii firmei. Elaborareaza si comunica la nivelul firmei, procedurile de lucru cu privire la gestiunea patrimoniului. Raspunde de organizarea inventarierii patrimoniului. Urmareste si controleaza in permanenta situatia fizica si scriptica a patrimoniului firmei.
• Asigura respectarea legislatiei fiscale la nivel de firma. Organizeaza contabilitatea societatii in conformitate cu dispozitiile legale si asigura efectuarea la timp a inregistrarilor si raportarilor catre autoritati.
• Participa la intocmirea bugetului general al societatii si urmareste din punct de vedere financiar, modul in care acest buget este pus in aplicare. Propune rectificari bugetare atunci cand este cazul.
• Administreaza Cashflow-ul societatii conform bugetului aprobat si propune solutii financiare de eficientizare a activitatii firmei. Raspunde de calitatea activitatii financiar contabile si de corectitudinea analizelor economice. Raspunde de mentinerea capacitatii de plata a societatii.
• Raporteaza rezultatele financiare ale firmei catre pozitiile ierarhic superioare, analizeaza si propune masuri pentru cresterea rentabilitatii.
• Administreaza si onoreaza la termen si in conformitate cu dispozitiile legale, obligatiile societatii fata de banci si investitori.
• Instruieste personalul firmei cu privire la procedurile legate de fluxul documentelor, banilor si documentelor de plata si exercita controlul asupra modului in care sunt implementate si respectate aceste proceduri.
• Raspunde de efectuarea corecta si la timp a calculului drepturilor banesti pentru personalul angajat al firmei.
• Indeplineste cu constiinciozitate, rigurozitate si responsabilitate toate sarcinile care ii revin.
• Indeplineste rolul de Administrator al societatii conform prevederilor legale specifice.


CERINTE

Cerinte:
• Studii superioare de specialitate. (Expert CECAR).
• Experienta relevanta in domeniu minimum 5 ani.
• Experienta intr-o firma cu profil de vanzari - distributie constituie un avantaj.
• Cunoasterea limbii engleze (cel putin nivel mediu).
• Cunostinte solide de operare PC - Word, Excell, Power Point.
• Cunostinte solide de operare softuri de contabilitate.
• Capacitate de analiza si sinteza.
• Abilitati de coordonare, planificare si organizare.
• Cunostinte operatiuni import-export si vamale.
• Carnet de conducere categoria B - fara incidente.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant.
Beneficii: Masina, telefon, laptop


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare