22-06-2008 | EXPIRA LA 28-06-2008
Job expirat
Call Center de renume din Romania angajeaza persoane comunicative cu spirit de echipa dezvoltat pentru suport tehnic, part time(4h/6h) si full time.
Receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate de client.
Ofera telefonic asistenta si suport, functie de solicitarile clientilor.
cunostinte medii operare Microsoft Office;
cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
abilitati de comunicare;
spirit de initiativa;spirit de echipa; proactivitate
interes pentru maximizarea satisfactiei clientilor externi si interni;
dorinta de a se dezvolta in cadrul companiei;
disponibilitate de lucru in ture;
DISPONIBILITATE TRAINING TIMP DE 1 SAPTAMANA IN REGIM FULL TIME.
Absolvent/a studii medii, student/a
Experienta pe un post care presupune relatii cu clientii – ar putea constitui avantaj
Interes pentru dezvoltarea profesionala in domeniu
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu
Oportunitati de promovare, mediu de lucru tanar si profesionist, formare profesionala, pachet salarial atractiv
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro