CONSULTANT RELATII CU CLIENTII

Computer Generated Solutions

05-03-2008 | EXPIRA LA 04-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Call Center de renume din Romania angajeaza persoane comunicative cu spirit de echipa dezvoltat pentru suport tehnic, part time(4h/6h) si full time.

Responsabilitati:

• Receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate de client.
• Ofera telefonic asistenta si suport, functie de solicitarile clientilor.

Abilitati:
• cunostinte medii operare Microsoft Office;
• cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
• abilitati de comunicare;
• spirit de initiativa;spirit de echipa; proactivitate
• interes pentru maximizarea satisfactiei clientilor externi si interni;
• dorinta de a se dezvolta in cadrul companiei;
• disponibilitate de lucru in ture;

DISPONIBILITATE TRAINING TIMP DE 1 SAPTAMANA IN REGIM FULL TIME.


CERINTE

• Absolvent/a studii medii, student/a
• Experienta pe un post care presupune relatii cu clientii – ar putea constitui avantaj
• Interes pentru dezvoltarea profesionala in domeniu
• Cunoasterea limbii engleze nivel mediu


BENEFICII OFERITE

Oportunitati de promovare, mediu de lucru tanar si profesionist, formare profesionala, pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro