Assistant Manager

Dima Consulting Group

06-02-2008 | EXPIRA LA 07-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura activitatea de secretariat, tinand cont de prioritatea fiecarei activitati
- raspunde de organizarea si buna desfasurare a comunicarii Filialei cu celelalte Departamente din cadrul Companiei
- relatii cu clientii - preluarea solicitarilor telefonice, email sau fax si distribuirea catre departamentele vizate,
- centralizeaza documentele(facturi+avize) referitoare la clientii de tip KA si le transmite la Bucuresti
- inlocuieste in caz de necesitate contabilul sau operatorul de date
- intocmeste rapoarte de vanzari si rapoarte referitoare la debitele clientilor


CERINTE

- experienta pe o pozitie similara min 6 luni
- studii superioare constituie avantaj ,
- foarte bune cunostinte operare PC - pachetul Office (Word, Excel) nivel superior,
- foarte bune abilitati de comunicare,
- cautam o persoana proactiva, entuziasta.


DESCRIEREA FIRMEI

Clientul nostru, companie multinationala, producator si distribuitor.