ASISTENT MANAGER

ALPIN 2003

17-05-2016 | EXPIRA LA 16-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

-efectuează activităţi administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al directorului;
-primirea, ţinerea evidenţei şi repartizarea corespondenţei în cadrul firmei;
-efectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactarea unor materiale de corespondenţă,
- păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
-asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei.
-furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul organizaţiei;
-păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;


CERINTE

- calitatea lucrarilor efectuate la locul de munca si continua imbunatatire a acestora


BENEFICII OFERITE

mediu de lucru motivant
conditii salariale avantajoase


DESCRIEREA FIRMEI

Complexul Alpin amplasat in cadrul celei mai renumite statiuni montane-Poiana Brasov, dispune de 144 spatii de cazare, restaurant, sali de conferinta, bar non-stop, piscina de dimensiuni semi-olimpice, gradinita copii, lobby atrium-lounge.