Area Sales Supervizor

CARMOLIMP

27-10-2006 | EXPIRA LA 02-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Elaboreaza strategia de vanzari in concordanta cu obiectivele stabilite de Directorul General;
Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza aplicarea strategiei de vanzari si activitatea angajatilor din subordine;
Stabileste obiectivele lunare pentru agentii de vanzari si soferii livratori, in functie de situatia din piata si de cerintele managementului firmei;
Promoveaza, impreuna cu echipele din subordine, ofertele de produse si servicii si ofertele speciale
Urmareste incasarile vanzarilor in termenele stabilite si respectarea politicii comerciale
Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si clientii
Realizeaza studii de piata despre concurenta si produse
Evalueaza periodic activitatea salariatilor din subordine;
Urmareste sistemul de raportare si control in cadrul departamentului de vanzari;
Instruieste echipa in scopul obtinerii celor mai bune rezultate in vanzari pe zona alocata.


CERINTE

Experienta de vanzari sau management de vanzari, preferabil in FMCG;
Experienta coordonare echipa vanzari;
Rezultate demonstrate in dezvoltare echipei si cresterea vanzarilor
Buna cunoastere a pietei FMCG;
Abilitati de comunicare, negociere, decizie;
Initiativa, dinamism;
Bune aptitudini de analiza, implementare si control;
Cunostinte operare PC;
Permis de conducere.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv, in functie de performante, de abilitati si experienta.


DESCRIEREA FIRMEI

Fondata in 1993 ca o afacere de familie, S.C. Carmolimp S.R.L. si-a început activitatea cu produse vandute sub marca Carmolimp¿ si s-a dezvoltat într-o scurta perioada de timp, ajungand un jucator important nu numai pe piata alimentara din România dar si în zootehnie, agricultura, si constructii.
În scurta perioada de la înfiintare CarmOlimp a adoptat o filozofie puternica de a crea valoare pentru cumparatorii, actionarii, salariatii si partenerii de afacerii. Aceasta valoare este creata datorita principiilor care au stat la baza activitatilor derulate: eficienta, consecventa, responsabilitate, traditie. Obtinerea rezultatelor de eficienta au dus la dezvoltarea firmei în noi activitati precum agricultura, constructii, distributie si leasing.