AREA SALES MANAGER - Institutie Financiara Nebancara (IFN)

ADD VALUE SERV

09-05-2009 | EXPIRA LA 15-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Insitutie Financiara Nebancara, ce are ca activitate exclusiva creditarea persoanelor juridice si in special a IMM-urilor din sectorul agricol, membra a unui puternic grup ce activeaza in domeniul agribusiness-ului, recruteaza reprezentanti zonali (ASM).

Descrierea postului:
- Promoveaza, vinde produsele si serviciile companiei si ofera consultanta clientilor persoane juridice din sectorul agricultura;
- Identifica cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de prospectare si vanzare;
- Stabileste lista de clienti potentiali pentru vanzarea produselor companiei pentru segmentul agricultura;
- Administreaza portofoliului de clienti din zona alocata;
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii de consultanta si vanzari, in concordanta cu standardul de calitate al companiei;
- Dezvolta portofoliul de clienti al bancii prin atragerea de noi clienti din segmentul agricol;
- Negocieaza, structureaza si analizeaza tranzactiile de creditare;
- Ofera explicatii privind documentatia necesara incheierii unui contract de creditare, asista clien¿ii ¿n completarea documentatiei si se asigura ca respectivii clienti consiliati primesc un raspuns in timp optim;
- Asigura pregatirea documentatiei si analiza tranzactiilor in scopul aprobarii cererilor de credit pentru clienti;
- Activeaza conform standardelor, normelor ¿i procedurilor companiei;
- Intocmeste rapoarte de activitate.


CERINTE

CERINTA OBLIGATORIE: MINIM 3 ANI EXPERIENTA BANCARA IN CREDITAREA PERSOANELOR JURIDICE SI IN SPECIAL IMM-uri

Alte cerinte:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Cunostinte solide de analiza financiara (bilant si balanta);
- Buna intelegere a produselor bancare si a domeniului financiar;
- Capacitate de comunicare si de decizie;
- Capacitate de analiza in evaluarea informatiei;
- Capacitate de asimilare de noi cunostinte;
- Spirit de observatie, gandire logica, rapiditate;
- Orientare spre afaceri;
- Puternica orientare catre clienti;
- Orientare spre obtinerea de rezultate;
- Abilitati relationale si capacitate de adaptare;
- Empatie, spirit de echipa, orientare spre afacere si performanta;
- Foarte bune abilitati de vanzare si de negociere;
- Abilitati de rezolvare a problemelor;
- Cunostinte bune de operare PC;
- Capacitate de decizie;
- Experienta in vanzari constituie un avantaj;

ALTE CERINTE OBLIGATORII:
-PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B/ EXPERIENTA CONDUCERE;
- DISPONIBILITATE PENTRU DEPLASARI FRECVENTE IN TERITORIU (PESTE 90% DIN TIMP) IN ZONA ALOCATA;
- MINIM 3 ANI EXPERIENTA IN DOMENIUL BANCAR/ LEASING IN ACTIVITATEA DE CREDITARE PERSOANE JURIDICE;


BENEFICII OFERITE

Trimite CV cu poza si asteptari salariale si afla mai multe despre aceasta oportunitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati in urmatoarele 4 saptamani.


DESCRIEREA FIRMEI

Expertiza in recrutare, training si consultanta.

Lucram pentru companii determinate sa fie in top 3 in domeniul lor de activitate prin calitatea angajatilor recrutati, prin trainingurile oferite angajatilor existenti, si prin remodelarea politicilor comerciale, de marketing si financiare, companii care se bazeaza pe un management performant si pe motivarea corespunzatoare a angajatilor realizand o retentie pe termen lung prin sustinerea dezvoltarii profesionale.

Cautam in permanenta profesionisti si \"tinere sperante\" pentru domenii precum:

- servicii medicale (medici, asistente medicale etc.)

- proiectare in constructii pe proiecte mari (arhitecti, ingineri constructori, project manageri, directori de investitii etc.)

- agribusiness (productie, marketing, vanzari, ferme etc.)

- FMCG (vanzari, marketing etc.)

- consultanta in obtinerea de fonduri structurale

- manageri dornici si capabili sa faca fata unor provocari de business

- oameni de vanzari care stiu sa faca diferenta in piata