Agent vanzari prin telefon

Sc Top Performer 1982 Srl

04-01-2013 | EXPIRA LA 03-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Indeplineste activitatile specifice de call center
• Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face.
• Evalueaza cerintele pentru imbunatatire/dezvoltare, identifica riscurile si oportunitatile de dezvoltare, recomanda solutii de imbunatatire pentru atingerea unui nivel ct mai inalt de satisfacere a cerintelor clientilor.


CERINTE

• Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj.
• Experienta in sfera vnzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
• O limba straina de circulatie internationala, de preferinta engleza, constituie avantaj.
• Abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, disponibilitatea de a lucra in tura, capacitatea de a crea un climat favorabil pentru lucrul in echipa, autocontrol, stabilitate emotionala, capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.
• Cunostinte elementare despre produsele si serviciile Romtelecom, cunostinte IP, networking.


BENEFICII OFERITE

• Bonusuri si comisioane atractive
• Posibilitati de avansare


DESCRIEREA FIRMEI

Call Center