2. Partner Account Manager –Managementul contului (Farmer)

smart-one

16-12-2013 | EXPIRA LA 18-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rol:

Gestioneaza relatii tip win/win cu clientii SME si SoHo cu scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor. Sustine cresterea/ mentinerea cotei de piata prin atingerea obiectivelor comunicate de Vodafone si asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.

Responsabilitati:

• Vinde solutii de comunicare potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa
• Protejeaza/creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit
• Identifica oportunitati de business prin invatarea si intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor.
• Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului.
• Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, propunerilor financiare, produselor, serviciilor si portofoliilor competitorilor directi. Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor bazat pe produsele si serviciile, pe valoarea serviciilor, politica de pret si diferentiatorii Vodafone.
• Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente/arii/canale de vanzare din companie.
• Actualizarea permanenta si respectand standardele de calitate a informatiilor din Aplicatie.
• Crearea unui plan de business pentru fiecare cont/client.
• Printr-o raportare corecta si continua ajuta in planificarea strategiei de produse, preturi si servicii.


CERINTE

• 1-2 ani experienta in vanzari
• 1 an experienta in vanzari directe, B2B (O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari)
• Permis de conducere categoria B.
• Diploma universitara.
• Alte cursuri de pregatire, preferabil de vanzari.
• Cunoasterea limbii engleze este un plus.
• Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail.


BENEFICII OFERITE

• Masina de serviciu
• Telefon nelinitat
• Laptop
• Training
• Comision din vanzari


DESCRIEREA FIRMEI

• Smart One Company este o companie in plina ascensiune, nascuta din dorinta de a reusi si de a demonstra ca, in competitia in care ne-am angrenat, se poate castiga respectand toate regulile jocului. Maturizarea pietei din Romania si competitia agresiva din mediul de business determina ca succesul sa rezide in calitatea serviciilor si a interactiunilor cu clientii.
• Scopul organizatiei Smart One Company este de a asigura furnizarea de servicii call center cu respectarea stricta a principiilor etice si de calitate pe care aceasta le-a adoptat, astfel incat, in cel mai scurt timp, societatea sa se impuna ca partener de afaceri de incredere.