Supervisor Vanzari Zonale Retail _ Iasi si Braila

Telekom Romania Communications S.A.

31-10-2016 | EXPIRA LA 30-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente magazinelor (proprii, francize, magazine partenere-LPS-uri) la nivelul Judetului/ Judetelor alocate, pentru a asigura atingerea obiectivelor de vanzari; conduce toate activitatile necesare pentru a asigura o functionare corespunzatoare a magazinelor de retail, asigurandu-se ca, in zona coordonata, toate resursele umane si materiale, sunt utilizate eficient.

DIMENSIUNI:
Coordoneaza in medie un numar de 20 de magazine


RESPONSABILITATI :
o Se implica activ, atat la nivel procedural cat si operational, in procesul de integrare a organizatiilor de vanzari fix si mobil segment comercial rezidential, de la faza de design organizational si pana la implementarea modificarilor, astfel incat transferul de cunostinte, informatii, practici de vanzare, sisteme si aplicatii sa functioneze in mod optim pentru atingerea obiectivelor de afaceri ;
o Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea magazinelor si a personalului din zona alocata, pentru indeplinirea obiectivelor departamentului;
o Analizeaza si evalueaza rezultatele vanzarilor; face recomandari pentru consolidarea obiectivelor din zona alocata;
o Monitorizeaza evolutia pietei si face propuneri pentru imbunatatirea/alinierea la nevoile pietei;
o Coordoneaza implementarea evenimentelor speciale si a promotiilor;
o Coopereaza pentru a dezvolta zona de retail ori de cate ori este necesar (deschiderea de noi locatii sau mutari de locatii);
o Asigura deschiderea de magazine in ceea ce priveste disponibilul de produse, materiale de mercantizare, echipamente IT, recrutarea de personal pentru magazin;
o Monitorizeaza cheltuielile magazinului, pentru a asigura incadrarea in bugetele alocate;
o Gestioneaza activitatea operationala a magazinului incluzand controlul stocurilor de marfa, inventarul, mercantizarea si pregatirea magazinului pentru functionarea zilnica (monitorizeaza stocul existent, prognozeaza necesarul de produse pentru atingerea obiectivelor stabilite; se asigura ca aspectul magazinului si mercantizarea se ridica la standardele cerute);
o Dezvolta strategii proactive in ceea ce priveste performanta magazinului;
o Planifica si organizeaza vizite regulate in magazine;
o Pregateste rapoarte de vanzari si alte rapoarte legate de activitatea desfasurata;


CERINTE

Studii:
o Studii medii - studiile superioare constituie un avantaj.

Experienţa în muncă:
o Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor
o Minim 2 ani de experienta relevanta in retail/vanzari

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
o Spirit antreprenorial si cunostinte solide comerciale;
o Cunostinte solide privind produsele si serviciile telcom fix & mobil;
o Foarte bune abilitati de coordonare si supervizare;
o Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
o Capacitatea de a lua decizii rapide;
o Orientare catre rezultate si client;
o Capacitate de analiză şi sinteză;
o Foarte bune abilităţi de comunicare;
o Atitudine proactivă;
o Flexibilitate;
o Cunostinte bune de operare PC (MS Office, Internet, Outlook express);
o Limba engleza – nivel mediu
o Permis de conducere categoria B, fara incidente


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.