Sales Representative in Braila

3 MEDIA

04-01-2012 | EXPIRA LA 03-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Reprezinta compania in relatia cu clientii;
- Promoveaza produsele si serviciile companiei;
- Implementeaza politica de vanzari a companiei;
- Mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti;
- Mareste portofoliul de clienti;
- Urmareste atingerea targeteleor de vanzari;
-Elaboreaza rapoarte de vanzari.


CERINTE

Chef de treaba, seriozitate, capacitate de organizare.

- Experienta in vanzari (constituie avantaj);
- Carnet de conducere minim 3 ani fara evenimente (constituie avantaj);
- Aspect profesional – business;
- Cunoasterea limbii engleze sau a altor limbi straine constituie un avantaj.

Profilul candidatului ideal:
- Experienta de lucru in sisteme de vanzari;
- Dorinta de dezvoltare a carierei;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune si prezentare profesionala);
- Personalitate puternica, deschisa si dorinta de a invata lucruri noi.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea demararii unei cariere in vanzari si/sau a dezvoltarii acesteia. Banii nu sunt o problema atata timp cat se face treaba.

- Pachet salarial foarte atractiv, in concordanta cu performanta;
- Instruire permanenta la nivel profesional (training) in tehnici de vanzare, negociere,etc.;
- Posibilitate de afirmare pe plan profesional/de demarare a unei cariere de succes in vanzari.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de publicitate si editura. Titulara a marcilor Unde Mergem/Where Do We Go si a francizei Minicards in Galati si Braila.

3Media este o agentie de marketing, reclama si relatii publice care isi ajuta clientii sa dezvolte programe de vanzare cu ajutorul carora sa obtina rezultate notabile.

Scopul nostru este marirea volumului de vanzari al clientilor nostri prin identificarea punctelor tari si construirea unui avantaj competitiv fata de ceilalti competitori.

Principalul nostru atu este ca intelegem cum se iau deciziile de cumparare. Astfel, partenerii nostri invata cum sa atraga atentia clientilor potentiali, cum sa isi creeze o imagine favorabila si cum sa influenteze decizia de cumparare.