Job expirat
Clientul nostru este o companie multinationala, care importa si comercializeaza masini si utilaje agricole.
RESPONSABILITATI:
- dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona Braila;
- identificare corecta a pieselor de schimb necesare clientului si oferirea acestora spre vanzare la pretul pietei;
- finalizarea tranzactiilor si urmarirea platilor efectuate;
- responsabil cu gestiunea din depozit;
- intocmirea lunara de rapoarte de activitate;
CERINTE:
- studii medii finalizate (studiile superioare - profil tehnic reprezinta un avantaj);
- experienta minim 3 ani in domeniul vanzarilor de utilaje de constructii/agricole;
- limba engleza - nivel mediu;
- permis de conducere categoria B;
SE OFERA:
- pachet salarial atractiv;
- oportunitatea de a dezvolta o cariera de succes in cadrul unei companii multinationale.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Baia Mare, Oradea si Iasi.