Job expirat
Postul consta in:
- realizarea de sondaje de opinie (pe baza de chestionar) pe teren (cu locatie/ fara locatie)
- testare in locatie centrala
- vizitator misterios
- recrutarea de participanti pentru focus-grupuri
- persoana organizata, rezistenta la munca pe teren;
- atenta la detalii, meticuloasa;
- disponibilitate de timp pentru realizarea de proiecte periodice;
- reale abilitati de comunicare si relationare cu oamenii
- putere de convingere, tenacitate
- program –flexibil
- bonusuri pentru performanta si consecventa
- training pe proiect
- lucru in echipa.
Field Insights este o agentie de research, aparuta pe piata in 2002 si specializata in implementarea proiectelor calitative si cantitative.
In afara sediului din Bucuresti exista alte 6 filiale in tara: Brasov, Cluj, Craiova, Constanta, Iasi si Timisoara.
Sondajele de opinie, realizate de Field Insights, au teme sociale sau despre produse de larg consum.