CORPORATE RELATIONSHIP MANAGER

LIBRA BANK SA

30-11-2007 | EXPIRA LA 30-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentine si dezvota portofoliul de clienti corporate si volumul de afaceri, in conformitate cu obiectivele sucursalei si targetul personal stabilit de catre director;
- Este responsabil pentru profitabilitatea relatiilor cu clientii;
- Analizeaza si verifica actele necesare acordarii creditului, intocmeste documentatia si sustine dosarul de finantare in comitetul de credite al bancii;
- Ofera clientilor informatii referitoare la operatiunile bancare derulate.


CERINTE

- Absolvent studii superioare;
- Abilitati de vanzare si comunicare;
- Atitudine proactiva;
- Capacitate organizatorica.


BENEFICII OFERITE

- Oferim Pachet salarial atractiv;
- Plan de cariera;
- Plan de dezvoltare individuala conform managementului performantei.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea noastra este sa oferim cele mai potrivite solutii financiare pentru specialistii din segmentul profesiunilor liberale si pentru antreprenorii din segmentul firmelor mici si mijlocii. Credem in profesionalism si, din aceasta perspectiva, medicii reprezinta pentru noi o categorie speciala de clienti. Pentru ca am invatat sa ii ascultam, stim sa ii intelegem si sa le oferim solutii adaptate nevoilor lor. Dorim sa fim partenerul financiar al medicilor. Mizam pe specializare si ne propunem sa fim recunoscuti drept banca ce ofera cele mai rapide raspunsuri clientilor. LIBRA BANK respecta si urmeaza valorile pe care si le-a stabilit. Resursa noastra cea mai importanta sunt oamenii ambitiosi care lucreaza aici si care imprima aceste valori bancii.