Operator Serviciu Clienti, Operator Receptie Clienti - Divizia Service

ATP EXODUS SRL

14-05-2007 | EXPIRA LA 13-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operator Serviciu clienti:
- preia si înregistreaz¿ reclamatiile clientilor, inclusiv cele telefonice;
- orienteaz¿ clientul spre departamentele competente pentru rapida si corecta solutionare a problemelor specifice;
- ofer¿ informatiile solicitate de clienti.

Operator Receptie clienti:
- preia si înregistreaz¿ solicit¿rile clientilor, inclusiv cele telefonice;
- constientizeaz¿ cerintele clientilor, ofer¿ date despre persoana de contact potrivit¿;
- planific¿ si introduce în reparatii autoturisme avariate;
- tine leg¿tura cu personalul din service;
- se ocup¿ de predarea/primirea autovehiculului de la/c¿tre client.


CERINTE

- minim studii medii (de preferint¿ în domeniul tehnic);
- cunostinte de baz¿ referitoare la piese auto componente;
- constituie avantaj experienta pe un post similar;
- cunostin¿e elementare în vânz¿ri (operator Receptie clienti);
- abilit¿ti utilizare PC;
- fluent¿ verbal¿ si prezent¿ de spirit;
- spirit de echip¿, organizat, sociabil;
- cunostinte de limba german¿/englez¿;
- aspect fizic îngrijit.


BENEFICII OFERITE

- loc de munc¿ stabil într-o companie dinamic¿, aflat¿ în continu¿ dezvoltare;
- mediu de lucru la nivel occidental;
- salarizare atractiv¿.


DESCRIEREA FIRMEI

ATP Exodus este importator si distribuitor national de piese de schimb pentru camioane, cu 28 sucursale in tara, aflata in continua dezvoltare, ce asigura clientilor servicii de inalta calitate.
Motto-ul firmei – CALITATEA NU ARE ALTERNATIVA – va fi aplicat si Diviziei Service care se vrea un raspuns al nevoii continue de transformare si extindere a activitatii firmei noastre.