Job expirat
- coordoneaza si supervizeaza departamentul de gestiune centrala, receptie, depozitare, livrare;
- propune obiective anuale aferente acestui departament;
- fundamenteaza si respecta bugetul departamentului;
- gestioneaza resursele alocate (umane, financiare si materiale);
- intocmeste rapoartele specifice departamentului;
- reprezinta firma in relatiile interne si externe.
- studii superioare absolvite;
- experienta relevanta intr-un post similar intr-o firma privata;
- experienta de minim 2 ani in coordonarea de echipe;
- cunostinte privind legislatia in domeniul gestiunii;
- persoana organizata, riguroasa, responsabila, dinamica;
- capacitate de comunicare si relationare foarte buna;
- spirit de echipa, rezistent la stres;
- permis de conducere valid (fara evenimente rutiere);
- cunoasterea unei limbi straine reprezinta avantaj;
- operare PC.
- loc de munca stabil într-o companie dinamica, cu acoperire nationala, intr-o continua dezvoltare;
- mediu de lucru la nivel occidental;
- salarizare atractiva.
ATP Exodus este importator si distribuitor national de piese de schimb pentru camioane, cu 28 sucursale in tara, aflata in continua dezvoltare, ce asigura clientilor servicii de inalta calitate.