Director Audit - Controlling

ATP EXODUS

28-09-2015 | EXPIRA LA 28-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Directorul departamentului Audit intern asigură suportul financiar, analitic și operațional managementului companiei. Acestă poziție lucrează cu structura de top management din cadrul firmei pentru a dezvolta proiecte de îmbunătățire a proceselor organizaționale și de reducere a costurilor.

Principalele responsabiltăți sunt:
- Conducerea departamentului de Audit Intern în vederea atingerii obiectivelor companiei
- Elaborarea planului anual de audit in vederea preîntâmpinării încălcării dispozițiilor legale în vigoare și a procedurilor interne ale societății și asigurarea realizării acestuia
- Evaluarea riscurilor identificate în rapoartele de audit intern efectuate de echipa de auditori interni
- Documentarea activităților de audit intern
- Contribuie la îmbunătățirea proceselor de business prin propuneri și soluții concrete prezentate top managementului
- Contribuie la performanța economică a companiei prin furnizarea de analize și consultanță de specialitate,
- Implicare și participare activă la ședințele de top management (ședințe de analiză a riscurilor, ședințe procedurale, ședințe de vânzare, ședințe disciplinare etc.)
- Gestionarea certificărilor de calitate
- Participare activă la validarea bugetelor anuale, împreună cu Directorul General și cu Directorul Economic
- Menținerea legăturii cu firmele de audit extern


CERINTE

Educație și experiență necesară:

- Licențiat/ă în domeniul economic - contabilitate sau management financiar
- Specializare în management financiar sau controlling, audit intern
- Certificare în domeniul auditului intern
- Cel puțin 3 ani experiență profesională în analiză financiară/control financiar/audit intern
- Foarte bune cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit)
- Permis de conducere

Cunoștințe și abilități necesare:

- Foarte bună cunoaștere a aspectelor financiare, contabile si juridice specifice unei companii private
- Capacitatea de a rezolva probleme deosebite si de asumare decizii
- Abilități de rol și de relaționare cu toate nivelurile ierarhice ale companiei
- Foarte bune abilități de comunicare (concisă, clară și eficientă)
- Cunoștințe avansate de SAP, MS Excel și sisteme ERP reprezintă un avantaj
- Capacitatea dovedită de a furniza analize ad hoc
- Abilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitățile și inexactitățile
- Atenție la detalii, acuratețe, obiectivitate
- Capacitate de organizare a echipei și a propriei activități, bun management al timpului
- Implicare pe termen lung
- Disponibilitate la deplasari


DESCRIEREA FIRMEI

ATP Exodus este o idee frumoasa devenita business de succes pe piata auto din Romania. Am inceput cu import si distributie de piese pentru camioane si ne-am dezvoltat continuu. Azi, oferim o gama complexa de produse si servicii pentru autovehicule prin Centrele Autorizate de Vanzari si Service pentru marci de renume: Mercedes-Benz, Mazda, Opel si MAN, si nu in cele din urma, importul si distributia de piese camioane pentru Romania, Serbia, Bulgaria, Ungaria.

Suntem o organizatie orientata catre dezvoltare personala si profesionala, in care oamenii isi sporesc capacitatea de a obtine rezultatele pe care le doresc cu adevarat, in care sunt create noi tipare de gandire, in care aspiratiile colective nu sunt ingradite si in care angajatii practica in continuu munca in echipa, beneficiind astfel de avantajele sinergiei.
Ne raportam la valori morale si standarde de lucru performante si fiecare actiune se concretizeaza intr-un plus de profesionalism si rezultate eficiente in serviciile oferite clientului.
Valoarea companiei consta in indeplinirea cu seriozitate a responsabilitatilor, atingerea obiectivelor, obtinerea increderii clientilor si, de ce nu, a societatii in ansamblu.

Alatura-te noua si vei fi parte dintr-o echipa "de Incredere"!

www.atp-exodus.com