Job expirat
Responsabiltati:
-Organizarea și centralizarea documentelor administrative;
-Activități specifice de secretariat (preluare/expediere corespondență, estimare necesar, comenzi aprovizionare, activități de protocol etc);
-Menținerea relației cu diverşi clienți și furnizori;
-Elaborarea și redactarea documentelor sau a rapoartelor solicitate de management.
-Suport tehnic catre clientii companiei.
Cerinte:
-Absolvent studii superioare;
-Cunoștințe limba engleză;
-Foarte bune abilități de operare PC, Office, Internet (avantaj google drive);
-Persoană bine organizată, cu spirit de inițiativă;
-Atenție riguroasă la detalii și capacitatea de a realiza mai multe sarcini concomitent;
-Permis conducere cat.B;
-Experiența pe un post similar prezintă avantaj.
Beneficii:
-Pachet salarial atractiv;
-Oportunități de dezvoltare profesională;
Vizitează-ne și vezi mai multe detalii despre echipa noastră pe www.trencadis.o.
Trimite un CV și o scrisoare de intenție prin care să ne convingi că ești cel mai bun candidat pentru acest post, pe adresa: jobs@trencadis.ro, cu subiect: Asistent manager.
Compania noastră este axată pe dezvoltarea de soluții de reconfigurare optimă a activităților sectorului public în interacțiune cu beneficiarii finali - cetățenii. Prin tehnologie, design și comunicare urmărim fluentizarea proceselor instituționale, inovarea și adaptarea acestora în acord cu evoluția societății.