Asistent manager

SC Trencadis Corp SRL

23-01-2015 | EXPIRA LA 22-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Inregistrarea si urmărirea execuției contractelor cu clientii companiei;
-Emiterea si transmiterea facturilor fiscale;
-Monitorizarea incasarii proiectelor;
-Mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii companiei;
-Preluarea solicitarilor de mentenanță și suport tehnic de la client si delegarea acestora catre echipa de executie
-Activități administrative si de secretariat
-Intocmirea de rapoarte specifice lunare;
-Asistență în activitatea managerului de operațiuni a companiei


CERINTE

-Absolvent studii superioare;
-Cunoștințe limba engleză;
-Foarte bune abilități de operare PC, Office, Internet;
-Persoană bine organizată, cu spirit de inițiativă;
-Atenție riguroasă la detalii și capacitatea de a realiza mai multe sarcini concomitent;
-Permis conducere cat.B;
-Experiența pe un post similar prezintă avantaj.


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial atractiv;
-Oportunități de dezvoltare profesională;

Trimite un CV și o scrisoare de intenție prin care să ne convingi că ești cel mai bun candidat pentru acest post, pe adresa: jobs@trencadis.ro, cu subiect: Asistent Manager.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastră este axată pe dezvoltarea de soluții de reconfigurare optimă a activităților sectorului public în interacțiune cu beneficiarii finali - cetățenii. Prin tehnologie, design și comunicare urmărim fluentizarea proceselor instituționale, inovarea și adaptarea acestora în acord cu evoluția societății.