Job expirat
Agent Call Center
Putere de convingere, determinare, perseverență, inițiativă și orientare spre client;
Atitudine pozitivă, dorința de a învăța lucruri noi, curajos, îndrăzneț, creativ;
Orientare către rezultate și capacitate foarte bună de rezolvare a problemelor;
Abilități de negociere, limbaj fluent, vocabular bogat și expresiv;
Punctualitate, atenție la detalii ;
Integritate și dedicare, deschidere și onestitate;
Contactarea clienților telefonic în vederea promovării produselor companiei noastre;
Identificarea corecta a potențialilor clienți;
Actualizarea permanentă a bazelor de date;
Încheierea cu succes a procesului de vânzare, contribuind la realizarea obiectivelor companiei;
Raportarea activitatii zilnice catre superiorul direct;
Experienta in Call Center constituie un avantaj
BENEFICII
Salariu Fix 1000 Ron neconditionat + comision
Bonusuri semnificative
Trainiguri de specializare
Angajament pe termen lung
Posibilități de dezvoltare și instruire.
Mediu de lucru profesionist și competitive
Program de muncă standard de 5 zile săptămânal (luni-vineri)
Contract de muncă 8h/zi
Telefon de serviciu
Companie in vanzari