Job expirat
- preluarea si procesarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic;
- verificarea comenzilor primite de la clienti si mentinerea contactului cu acestia;
- emiterea documentelor aferente procesului de vanzare;
- informarea clientilor asupra status-ului comenzilor si asupra modalitatilor de livrare;
- colaborarea cu agentii regionali de vanzari si cu celelalte departamente ale companiei: productie, logistica, financiar etc
- experienta pe o pozitie similara constituie avantaj;
- studii mediii/superioare economice / tehnice;
- abilitati de operare PC;
- bune abilitati de comunicare si negociere;
- cunoasterea limbii engleza constituie
- loc de munca intr-un mediu profesional;
- pachet salarial avantajos;
- posibilitati de dezvoltare si afirmare.
Daca sunteti interesat sa faceti parte dintr-o echipa internationala de profesionisti si indepliniti conditii necesare va rugam sa trimiteti CV-ul ( preferabil in limba engleza) pe adresa: hr@bizconcept.ro sau la nr de fax: 021 233 24 31 (Va rugam sa precizati codul jobului pentru care aplicati!)
Doar candidatii potriviti vor fi contactati
BARLINEK SA este o companie internationala de origine poloneza , cu o vasta experienta in industria de prelucrare a lemnului. Pozitia actuala o situeaza printre cei mai importanti producatori de podele din lemn, produsele companiei fiind comercializate in SUA, statele scandinave, Germania, Franta si Rusia.
Pentru fabrica sa din BACAU, BARLINEK SA doreste sa angajeze:
SPECIALIST RELATII CLIENTI – Responsabil Comenzi (cod: SRC) in BACAU