Job expirat
- Administrarea activitatii departamentului de service:pastrarea in sistemul de gestiune ERP al companiei a unei evidente in timp real a activitatii colegilor din departamentul de service, pregatirea saptamanala a raportarilor utilizand sistemul de gestiune;
- Administrarea relatiilor cu clientii companiei:contractarea clientilor, acordarea suportului necesar indeplinirii cerintelor acestora, gestionarea cazurilor de neplata, mentinerea unei foarte bune comunicari cu acestia si intampinarea lor in cazuri ce necesita o atentie deosebita.
- Studii medii/universitare;
- Abilitati de operare PC (Word si Excel - nivel mediu);
- Experienta in relatia cu clientii (minim 6 luni);
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Atitudine proactiva si transparenta:
- Initiativa si dorinta de a construi o cariera solida in domeniu
- Capacitate de lucru in echipa;
- Capacitate de a gestiona simultan sarcini diferite;
- Initiativa si dorinta de a construi o cariera solida in domeniu.
- Salariu atractiv;
- Mediu de lucru profesionist;
- Oportunitati de dezvoltare;
- Instruire corespunzatoare.
NEMITEC, este distribuitorul de traditie al marcii ELEVEN ONE si detine exclusivitate in judetele Bacau si Braila, fiind membru activ al companiei 111 ELEVEN ONE.
Cu infrastructura la nivel national in continua dezvoltare si o experienta vasta, NEMITEC doreste sa primeasca in echipa sa noi membrii dinamici impreuna cu care sa isi continue cresterea si dezvoltarea.