Operator Facturare Roviniete

Job Hunting Trade

23-08-2016 | EXPIRA LA 22-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati si sarcini:

- Verifica extrasele bancare , incasarile, provenienta si distribuirea acestora;
- Emitere online de facturi proforme in baza comenzilor initializate de catre clienti;
- Emitere online de facturi fiscale si roviniete , urmare a platilor efectuate de clienti;
- Tine legatura cu clientii , preia comenzile de emitere roviniete online , prin email, sms;
- Solicita si verifica actele clientilor in cazul rovinietelor gresite, ia masuri de corectare a erorilor in conformitate cu legislatia in domeniu;
- Ofera informatii telefonic sau online , raspunde tuturor solicitarilor clientilor;
- Verifica soldul clientilor si emite roviniete in conformitate cu acesta;
- Isi insuseste procedura de lucru din portal, api , cms , cnadnr, site roviniete.ro ;
- Aplica procedura de arhivare ;
- Răspunde pentru calitatea aprovizionării clienţilor;
- Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienţi şi de transmiterea documentelor de vânzare;
- Răspunde pentru modul în care se eliberează / produsele / serviciile (doar pe baza documentelor fiscale) ;
- Intocmeste documentele fiscale de incasare ale companiei : facturi fiscale, chitante fiscale, bonuri fiscale precum si elibereaza catre clientii companiei roviniete fara insa a se limita la aceasta.
- Raspunde direct de exactitatea documentelor intocmite precum si de acuratetea datelor ;

Beneficii:

Salariul net start 1.500 - 1800 RON cu renegociere dupa maxim 4 luni si perioada de proba de 3 luni.

Programul de lucru va fi de 8 ore; initial va fi de la ora 08 la ora 17 cu 1 ora de pauza.
Ulterior va fi un program de ture ce acopera intervalul 08 - 24.

Prima saptamana 08 - 17
A doua saptamana 08 - 17
A treia saptamana 16 - 24 inclusiv sambata si duminica in intervalul 08 - 24
Ultima saptamana - libera.

Activitatea se va desfasura de la punctul de lucru din Bacau - pentru turele de zi.
Turele de dupa amiaza / week-end se pot desfasura la domiciliul angajatului (daca situatia familiala permite).
Se pune la dispozitie laptop, internet mobil si telefon mobil de serviciu.
Training initial de minim 2 luni la Cluj Napoca cu cazare acordata de companie.


CERINTE

Pregatirea si experienta:

- Pregatirea de specialitate: studii superioare economic
- Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET EXPLORER, OUTLOOK EXPRESS, Mozilla Thunderbird
- Limba engleza nivel conversational


DESCRIEREA FIRMEI

Job Hunting Trade - Head Hunting de personal personalizat pe nevoile companiei dvs.